Gud där blev jag rädd!

Åh, jag var med om något jätte obehagligt nyss.
Jag skulle byta lösenord på min bärbara dator. Men det dampade lite.
Sen skulle jag byta bild och då skulle man skriva in lösenordet för att få göra det.
Men då visade det sig att det var fel lösenord. Jag provade att bokstavera nogrant.
FEL FEL FEL. Så jag skapade en ny användare, som var adminastetör. Då tog jag bort det.
Men JAG RÅKADE TA BORT ALLA BILDER!. Allt försvann när jag tog bort den. Jag blev så jävla ledsen.
Jag grät JÄTTE mycket. Fatta vad mycket minnen jag hade där? Cobham bilder, trummenäs bilder, böda?
ALLT borta? Men sen hjälpte bror mig. Han fick leta i genom HELA datorn och hittade ALLA bilder igen.

PUUUH!

Där blev jag allt rädd.
Så nu sitter jag på min pappas dator.
Så har bara gamla bilder.

Puss!



Jag fotade i fiskebäckkil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback