* GLAD *

Haha, va nyss i affären en sväng för jag skulle köpa en present till Pappa. Så jag gick och kollade vid böckerna ifall det fanns någon bra bok, Och jag hittade en till han, Hm kommer inte ihåg vad den hette? Men har slagit in den nu iaf! Också kollade jag runt vid böckerna lite till, och gissa?!?! Jag hittade den andra boken till den som jag läste för inte så länge sedan. Dom är SJUUUUUKT bra! Ska börja läsa nu direkt! & Juste för inte glömma och säga att jag hittade Världens finaste o coolaste solglasögon! Men dom va ganska dyra för mig haha, 179 kronor, ah det är lite dyrt för min del. Men jag får ju min månadspeng nu så..? Ja tror ja ta dom, haha! Nu ska jag äta min favorit mat, Pasta & Skinksås!
Ha det bra! ;)
Boken jag köpte.
Haha, Passade ju mig perfekt nu ju? (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback